torsdag 31 maj 2012

Nu var det länge sedan...........



Tänkte göra ett nytt inlägg i min blogg. Det är många
som har frågat om det och det är jag jätteglad för.
Jag visar några av mina "alster" som jag gjort den
senaste tiden.

Eftersom de ändrat på Blogger sedan jag sist gjorde ett inlägg
vet jag inte om det här går bra. Men det är värt ett försök!



                                                        En "canvaskruka" med ros blev
                                                          en söt och uppskattad present.



                                           Ljusen med söta änglarna har jag behållt själv




Tänkvärda ord till en mysig svärdotter...........

                                          Denna söta lilla ask är en morsdagspresent.
                                          Har gjort flera askar till barnbarnens "små kära ting"
                                                              





                                          Favvo-grytlappar, som jag virkat både som vita
                                          och svarta. Virkade i lakansväv. Praktiskt. De
                                          är bara att tvätta i maskinen även om det tar lite
                                          tid att få dem torra :)
                            

                                         Ha det gott och kram till er alla.
                                              


1 kommentar:

  1. Åh så fina saker du gjort!
    Påsen till krukan är ju hur fin som helst!
    Och som jag använder min grytlappar!!
    Kan gärna beställa ett par till som jag kan ha i reserv om du har tid över ;)
    Jag har fyndat massor av söta bakformar idag ihop med elin så jag tänkte baka lite söta muffins någon dag, så då kanske du och mormor kan komma hit på lite fika om ni vill =)
    Kramar ifrån mig

    SvaraRadera